sobota, 22 września 2018

Projektujemy ulotki

Nowoczesne ulotki dla firmy
Jak powinna wyglądać śliczna ulotka? Głównie powinna być to ulotka czytelna, na takiej ulotce wszystko musi być gruntownie rozpisane, żeby potencjalny klient nie miał wątpliwości co do tego, co oferuje konkretna firma, czyli jakie są jej produkty albo usługi. Ulotka musi się to rzucać w oczy. Nie może być nudna, nie może być sztampowa i nie może też przypominać materiałów reklamowych konkurencji, bo nie będzie się wówczas wprost kojarzyć z firmą.



Tworzenie ulotek to jest kreatywna praca dla specjalistów z zakresu grafiki. Najwyższej klasy profesjonaliści muszą mieć świadomość tego, jakie kolory zastosować dla danej firmy, w jaki sposób graficznie zaprezentować to, co ona pragnie przekazać. Bardzo często jest to niezwykle trudne, bo w takiej małej formie trzeba zamknąć dosłownie pigułkę tego, co pragniemy zakomunikować ludziom. Właściwa komunikacja to wcale nie jest komunikacja prosta.

Dosłownie przeciwnie, jest to komunikacja dosyć trudna, ale równocześnie stanowiąca ogromne wyzwanie dla każdego projektanta. Ulotka firmowa, która jest bardzo dobrze przemyślana, jest ulotką nastawiona na sprzedaż i to jest najważniejsze. Taka ulotka ma przekazywać wartość. Ma być atrakcyjna w oczach ewentualnego klienta, ma być kolorowa, musi zawierać wszystkie dane teleadresowe, żeby klient mógł się łatwo się skontaktować z firmą, która taką ulotkę nie wypuściła. Warto też w pewnych sytuacjach dodać mapę dojazdową, bo wówczas łatwiej będzie klientowi trafić w dane miejsce, np do naszego stacjonarnego sklepu. Te elementy to podstawa w każdej ulotce, bez względu na to, jakie ma wymiary i dla jakiej firmy została zaprojektowana. Znakomita ulotka harmonijka czy inna, taka nierozkładana, w każdym momencie jest skutecznym sposobem na to, aby dobrzeć ze swoją ofertą do świadomości ludzi, którzy mogliby być zainteresowani tą ofertą. Znakomita marketing to dobra sprzedaż.

Sprawdź: poczytaj

0 komentarze:

Prześlij komentarz