Jaka metoda reklamy dla punktów usługowych? Jeżeli już prowadzimy sklep, lokal gastronomiczny lub inny punk usługowy znajdujący się przy ulicy handlowej, to z całkowitą czyli stu procentową pewnością rywalizować o klientów powinniśmy z liczną konkurencją. Jest to zwłaszcza widoczne w dużych miastach, gdzie w sytuacji popularnych ulic jest bardzo tłoczno. W związku z tym, by wyróżnić się z tłumu potrzebna nam będzie skuteczna i rzucająca się w oczy marketing.
Dobrym wyborem na start będą stojaki reklamowe. Taki stojak możemy podstawić obok wejścia do naszego lokalu lub w innym widocznym miejscu.
Z całą pewnością na prawdę ważna jest także tekst promocji znajdująca się na takim stojaku. W przypadku restauracji lub barów, warto przedstawić pokrótce promocje aktualne w lokalu, przykładowo danie dnia. Ekspozytory reklamowe, zarówno te podświetlane, jak i zwykłe mogą reklamować produkty oraz dodatkowo usługi wewnątrz lokalu.
Ekspozytor z reklamą stawia się raczej wewnątrz wnętrz, niemniej jednak możemy również zdecydować się na wersję do postawienia w korytarzu lub na zewnątrz. O ile zależy nam na efektownym wyglądzie, a przy okazji pragniemy chronić towar przed wścibskimi klientami, to warto zdecydować się na zamykany ekspozytor plexi. Towar wystawiony w takiej gablotce będzie pokazywał się nieprawdopodobnie zachęcająco. Dodatkową dobrą cechą stojaków oraz ekspozytorów utworzonych z tworzyw sztucznych jest korzystna cena oraz duża wytrzymałość. O ile handlujemy ekskluzywnymi towarami, na przykład perfumami, to prezentery podświetlane będą podkreślały zalety sprzedawanych produktów.
Sprawdź: Stojaki reklamowe.
0 komentarze:
Prześlij komentarz